Dear Einstein ...

"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater."

"Gravitation is not responsible for people falling in love."



"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school."

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Angel's Lullaby

Ένας σκοτεινιασμένος ουρανός σχηματίζεται από πάνω μου και ξαφνικά μικρές σταγόνες αρχιζουν να πέφτουν πάνω μου και να μου καίνε την επιδερμίδα.
Μα τι έκανα και πλήγωσα τους Αγγέλους τόσο πολύ που κλαίνε? 
Κλαίνε απαρηγόρητα τραγουδώντας ένα νανούρισμα που οι άθεοι επιστήμονες το ονομάζουν και μια δυνατή μουσική το συνοδεύει, λεγόμενη κεραυνός.
Μα δεν υπάρχει σκάλα να φτασω τον ουρανό και να φυσήξω την μαυρίλα από τα σύννεφα.
Τι οδήγησε το αθάνατο αίμα τους να βράσει?
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν και εγώ... στη μέση, αβοήθητη χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα. Κάποιοι λένε ότι οι άνθρωποι πληγώνουν τους Αγγέλους με τις αμαρτίες τους. Μετάνοια πρέπει να ζητήσουν από τον Θεό, ώστε να τους συγχρωρέσει. 
Ολόψυχα Θεέ μου σου ζητώ να με συγχωρέσεις που ζω και σου λερώνω τον κόσμο που ονειρεύτηκες! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου