Dear Einstein ...

"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater."

"Gravitation is not responsible for people falling in love."



"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school."

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ποσο γρηγορα περναει ο καιρος..

αχχχ .. ποσο πολυ θα ηθελα να καθομαι στο κρεβατακι μου,με τις πιτζαμουλες μου και να επινα ζεστη σοκολατα!! εχει και τον καταλληλο καιρο ρε παιδι μου! αλλα αντι γι'αυτο καθομαι και διαβαζω με τις "ωρες" ιστορια..ειναι θλιβερο..τουλαχιστον για εμενα,που πρωτη φορα εχω τετοιους βαθμους και δεν ειμαι και πολυ του διαβασματος!! απορω ακομα πως πηρα μεσο ορο 19 .. 
τελος παντων..
και τι δεν θα εδινα εστω να μπορω να ξεκουραστω για λιγο..μονο εμενα δεν με ικανοποιησαν οι διακοπες των Χριστουγεννων? μονο εγω θα ηθελα αλλες 2 βδομαδες?? περασαν υπερβολικα γρηγορα..σαν να ανοιγοκλεισα τα ματια μου! ή σαν να εβλεπα ονειρο! τοσο γρηγορα περασαν..
εγω εχω ακομα κολλησει την μερα που περιμεναμε στο χωριο να ερθει η Αγγελικη και η Αλεξανδρα! πως ανεβοκατεβαιναμε τις σκαλες για να μην χασουμε το επεισοδιο του Μερλιν στην τηλεοραση!! σαν χθες ειναι..
τωρα το μονο που εχω να κανω (οπως εκανα και πριν τα Χριστουγεννα) ειναι να περιμενο το Πασχα!! δηλαδη,την επομενη γιορτη που θα μου εξασφαλησει λιγη ηρεμια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου